مناقصات

מכרז פומבי מס’ 2021 /03 – למתן שירותי הסעות תלמידים ו/או עובדי הוראה

מועצה מקומית עג’ר

מכרז פומבי מס’ 2021 /03

 

המועצה המקומית עג’ר (להלן “המועצה“) מעוניינת בזאת לקבל הצעות מחיר, למתן שירותי הסעות תלמידים ו/או עובדי הוראה למוסדות חינוך רגיל ומיוחד ולהסעות אקראיות ומיוחדות.

את המסמכים ותנאי ההשתתפות במכרז הנ”ל ניתן לקבל מהמועצה באמצעות הפקס או המייל בשעות העבודה הרגילות של המועצה בתמורה לתשלום סך של 2,000 ₪ שלא יוחזרו.

את ההצעה, עם כל המצורפים לה, יש להגיש במעטפה סגורה, במסירה אישית בלבד, ע”י הכנסת ההצעה לתיבת המכרזים במשרדי המועצה עד ליום 11/02/2021 וזאת לא יאוחר מהשעה 14:00 . ע”ג המעטפה יירשם מספר המכרז בלבד.

תיבת המכרזים תיפתח מאוחר יותר במועד שייקבע ע”י המועצה . אין המועצה חייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר, או כל הצעה אחרת.

בכל מקום שיש סתירה בין הודעת פרסום זו לבין תנאי ההשתתפות במכרז ומסמכי המכרז, תנאי ההשתתפות ומסמכי המכרז הם הקובעים .

אסור למציע למחוק, לתקן או לשנות את מסמכי המכרז. ערך המציע שינוי, מכל מין וסוג שהוא, במסמכי המכרז (למעט השלמת הפרטים הנדרשים ממנו בהצעתו) תהיה המועצה רשאית, מטעם זה בלבד, לפסול את ההצעה או, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבקש מהמציע לתקן את הצעתו. בכל מקרה (גם אם המועצה לא העירה לשינויים כאמור) יחייב את הצדדים הנוסח של מסמכי המכרז, אשר הוכן ע”י המועצה וכפי שנמסר למציעים.

המועצה רשאית לבטל את המכרז או להאריך את מועד הגשת ההצעות או לפרסם את המכרז מחדש בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה חייבת לתת נימוק לכך .

 

לבירורים נוספים ניתן לפנות למר סעיד בדר גזבר המועצה בטלפון 04-6951213 או saed@ghajarlc.org.il או ליועמ”ש המועצה עו”ד עותמאן חאלד 052-8056805 או בדא”ל uthman@zahav.net.il

בשל משבר הקורונה ומצב החירום במשק והיות והכפר איזור צבאי סגור יש לתאם מראש מועד עם הנ”ל לצורך הכניסה למועצה.

 

בכבוד רב,

אחמד פתאלי, יו”ר המועצה 

 

اظهر المزيد
إغلاق
Skip to content